עובדה! 86% מהעבודות בארה"ב קשורות לשירות!
המעבר מ"הם" ל"אנחנו"
כשהביקוש לחוויות חיוביות בחיינו הפרטיים עולה, כך עולה גם הציפייה לרמת שירות זהה במקום העבודה.
כיום, עובדים מצפים לחוויות מותאמות אישית, התפתחות מהירה וקשרים אישיים בקריירה שלהם. כתוצאה מכך, אנו עדים לצורך בעיצוב חווית עובד (Employee Experience Design), באותו אופן בו אנו מעצבים את חווית הלקוח.
המשימה:
לבנות שירות שמתבסס על כישורי הצוות, דואג לצרכיו ומעודד שיתופי פעולה פנים-ארגוניים
תפקידי הארגון:
- לפתח חשיבה ממוקדת-עובד: לעצב מחדש את השירותים הדיגיטליים ונקודות המגע שבשימוש העובדים, ולפתח עבורם כלים המותאמים לצרכיהם, לייעול תהליכי עבודה.
- להשקיע בהון האנושי: גיוס איכותי, שימור עובדים, מתן הזדמנויות למידה והכשרות, שיפור מיומנויות והתמקצעות, הטמעת ערכים משותפים וביסוס אמון הדדי.
- להעצים את האנשים: לתת לעובד השראה, תחושה שהוא חיוני ושיש בידיו את הסמכות והיכולת לקבל החלטות חשובות באופן עצמאי.
- לחשוב על האדם שמאחורי התפקיד: להתייחס למכלול התכונות של העובד, לא רק כאיש מקצוע, ולהשתמש בנסיון שלו לקידום ולשימור ידע ארגוני.
- לתגמל ולהכיר בעובדים על בסיס קבוע: כסף הוא לא התגמול היחידי. יש להכיר בעובד ובתוכן עבודתו, לספק לו תחושת שייכות ותמיכה, כדי לייצר עבורו סביבת עבודה אידיאלית.
השאר תגובה