הידעתם? בן-אדם עושה בממוצע יותר מ-200 החלטות ביום שקשורות לאוכל!!!
הפשטות מנצחת
הדיגיטציה והחדשנות מביאים איתם שפע אינסופי של אפשרויות והופכים כל היבט בחיינו לרגע של בחירה.
העלייה בצורך לקבל החלטות על בסיס קבוע, גובה מחיר פיסי, נפשי ורגשי, אך עדיין אנו ממשיכים לדרוש עוד תשומת לב ולבקש עוד אפשרויות ועוד אינטראקציות. ההתמודדות עם מגוון האפשרויות מביא לקבלת החלטות שגויות, אי-שביעות רצון ותסכול. ריבוי הבחירות הופך לנטל. מכאן הרצון של אנשים בפשטות.
השאיפה היא להתקדם לפיתוח שירותים שמספקים אוטומציה להחלטות בסיסיות, ולא רק מנבאים צרכים ורצונות. פיתוח כזה דורש הבנה עמוקה ועיצוב מתוכנן היטב של השירות ושל ההשלכות הנלוות לכל בחירה נתונה.
המשימה שלנו כארגונים ונותני שירות היא לבנות שירות שמפשט מורכבות קיימת ומשנה את האינטראקציה של הלקוח ממטלה ועול לחוויה חיובית!
ניתן להשיג זאת במספר דרכים:
- הפשטה של תהליכים, הצגת אפשרויות פשוטות או מוגבלות (לפני שעוברים לאלו המורכבות יותר), הנגשה של מסע השירות שיהיה ברור יותר.
- להקל על המשתמש, להוריד תחושות בלבול, לחץ, תסכול וחוסר-אונים.
- להשתמש בטכנולוגיה כדי לספק שירות שידע למקד עבור הלקוח את האופציות הטובות ביותר עבורו.
- לספק מגוון אפשרויות כדי להשאיר את תחושת הריגוש וחווית השליטה בידיו של הלקוח, ובמקביל להדריך אותו ולתת לו כלים לבחירה נכונה.
בתמונה: ה"כאב ראש" בבחירת הטיפול בכאב ראש
ויזואליזציה של אינספור ההחלטות שקיימות לטיפול בכאב ראש, איך נעזור ללקוח שלנו לבחור?

אינסוף ההחלטות שצריך לקחת בשביל לטפל בכאב ראש
השאר תגובה