הידעתם? צריך 66 ימים כדי להטמיע הרגל חדש אצל משתמשים!

מישהו מאזין לנו…

בימינו, תמיד יש מישהו שמאזין לנו. יש לנו מכשירי האזנה על פרק היד שמעודדים אותנו לרוץ רחוק יותר או להניח את פרוסת העוגה המיותרת. מכשירים בבתים שמקשיבים, מגיבים ויוצרים סדר חדש. אלו אינטראקציות יומיומיות חדשות, שגורמות לנו לקבל בהבנה שיתוף וחשיפת מידע, שבעבר שמרנו עליו כפרטי. בין אם זה להקשיב לפקודות הקוליות שלנו, פשוטו כמשמעו, או אם זה זרם המידע שאנחנו מייצרים – המכשירים לומדים מכל רגע ומכל פעולה קטנה שאנו עושים.

טכנולוגיה "מאזינה" מאפשרת לנו לפעול לפי כל דחף, בכל רגע נתון, מה שגורם לפירוק של מסע הלקוח לשפע של 'רגעים קטנים' ומשנה את הדרך בה אנו צורכים. כל רגע קטן כזה הוא הזדמנות עבור הארגון לשנות ולעצב מחדש את הרגלי הלקוח.

שיתוף מיקום
נשבר מחסום הפרטיות; שירותים נמצאים היום בתוך הבתים בדרכים שלא היו אפשריות בעבר, ויש להם את הכח לפשט את החיים שלנו על-ידי אוטומציה של פעולות ומשימות רבות. אבל ניצול הנוחות הזו משמעה שלארגונים יש גישה לכל צעד ומהלך שאנו עושים.

המשימה שלנו כארגונים ונותני שירות:
לבנות שירות שעובד בשביל הלקוח (ולא הוא בשביל השירות..)

ניתן להשיג זאת ע"י יישום מספר פעולות:

  • לספק שקיפות, לתת ללקוח תחושת בטחון ולהדגיש את הערך המוסף שהוא מקבל, בכדי לעודד אותו לשתף נתונים אישיים.
  • להקשיב ללקוח, ללמוד ולהבין אותו ולהשתמש בנתונים אלו בזמן אמת, כדי לנבא את צרכיו ולענות עליהם באופן מיידי.
  • לתת שירותים מודעים ומכוונים יותר, לשמור על רלוונטיות ולענות על צרכיו הספציפיים של הלקוח, שמשתנים ללא הרף

בהצלחה!